Klasy Medytacji

Osoba: Medytacja jest jednym silniejszym narzędziem odprężającym.

Uwagę definiuje się jako świadomość pozbawioną wyroku lub bez wyboru. Wybór z kolei może być podzielony na nietrwałe wybory (co zrobić na śniadanie, jaką drogę zabrać do domu, czy wybory bez żadnych dylematów) i wytrwałych wyborów (obawy, rozproszenia i rozmyślania, lub dylemat psychiczny, w którym każda alternatywa zły). Wszystkie procedury medytacyjne, w tym uważność, unikaj obu.

Ale potem usłyszał o eksplozji badań naukowych nad uważnością. Badania te są wciąż w fazie początkowej, ale jest to zdecydowanie sugestywne wyśmienitą listę świadczeń. Należą do nich: obniżenie poziomu hormonów stresu, zmniejszenie ciśnienia krwi i zwiększenie odporności. Wykazano również, że medytacja złagodzi depresję, lęk, ADHD i związany z wiekiem spadek funkcji poznawczych.

Samodzielne śledztwo to tłumaczenie angielskie dla sanskryckiego terminu atma vichara. Oznacza to zbadanie "naszej prawdziwej natury, znalezienie odpowiedzi na pytanie Kim jestem?", Która kończy się intymną wiedzą o naszym Prawdziwym Ja, naszej prawdziwym bycie. Widzimy odniesienia do tej medytacji w bardzo starych tekstach indyjskich; Jednak został znacznie popularyzowany i rozszerzony przez 20-wiecznego indyjskiego mędrca Ramana Maharshi (1879 ~ 1950).

Kiedy koncentrujesz się na oddechu, zauważysz, że inne percepcje i wrażenia pojawiają się nadal: dźwięki, uczucia w ciele, emocje itp. Wystarczy zauważyć, że zjawiska pojawiają się w polu świadomości, a następnie powracają do uczucia oddechowy. Zwraca się uwagę na przedmiot koncentracji (oddech), podczas gdy te inne myśli lub wrażenia są po prostu hałasem ".


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak medytować w mniejszym odstępie czasu - medytacja