Jak medytować w mniejszym odstępie czasu - medytacja

Określenie medytacja odnosi się do szerokiego spektrum praktyk obejmujących techniki mające na celu promowanie relaksu, budowanie wewnętrznej energii lub siły życiowej (qi, ki, prana itp.) I rozwijanie współczucia, 3 miłości, cierpliwości, hojności i przebaczenia. Szczególnie ambitna forma medytacji ma na celu bez wysiłku trwałe, jednopoziomowe skupienie 4, które pozwala swojemu lekarzowi cieszyć się niezniszczalnym poczuciem dobrego samopoczucia podczas angażowania się w jakąkolwiek aktywność życiową.

Usiądź z plecami na tyle, że oddychanie jest wygodne - na krześle lub poduszce na podłodze - i ustaw minutnik przez wiele minut, aby medytować. Po uruchomieniu timera, zamknij oczy, zrelaksuj się i nie ruszaj się z wyjątkiem oddychania, dopóki nie zgaśnie minutnik. Skup się na oddychaniu i oddychaniu. Za każdym razem, gdy masz przemyślenia lub pragnienie, zauważ go i oddychaj z powrotem.

Znamy już różne rodzaje medytacji, ale po przeczytaniu niniejszego artykułu zdobyłem więcej wiedzy na temat różnych innych rodzajów mediacji, których nie wiedziałem. Wszyscy wiemy, że mediacja ma wiele zalet. Pomaga nam to także w prawidłowej pracy. Lama Surya Das mówi, że medytacja zmniejsza stres i depresję i sprawia, że ​​nasz umysł jest spokojny. Rozwija naszą koncentrację, jasność i pamięć. Myślę, że robienie regularnych medytacji zdecydowanie zmienia nasze codzienne życie.

Kursy medytacji Vipassana są również uczone w więzieniach Specjalny 10-dniowy kurs Vipassana, szczególnie dla kadry kierowniczej i urzędników rządowych, odbywa się okresowo w kilku centrach na całym świecie. Aby uzyskać dodatkowe informacje, odwiedź stronę Executive Course Informacje o medytacji Vipassana dostępne są również w innych językach. Kliknij na świecie w prawym górnym rogu strony, aby wybrać język.


Trener może sprawić, że będziesz odpowiedzialny, aby ćwiczyć konsekwentnie (jest to ważniejsze niż ile minut ćwiczy się każdego dnia). Będą regularnie sprawdzać, jak postępujesz i możesz dać Ci wskazówki, kiedy utkniesz, pomogą Ci ustawić właściwe tempo, wyjaśnić niezauważalne pojęcia i zasugerować zasoby medytacji. Wynajem trenera medytacji.

Komentarze